Хлеб је постао најчешће купован производ у првој половини марта
СрбијаРеално/Москва/26.03.22. – Испоставило се да је хлеб најчешће купован у Русији у првој половини марта 2022. године, упркос хајку око хељде и шећера. Уопштено гледано, куповне преференције Руса нису се промениле ни у односу на фебруар ове и март 2021. године, показало је истраживање Руске Стандард банке (документ је на располагању ТАСС-у). Банка „Руски стандард“ је саставила рејтинг најпопуларнијих категорија потрошње, у зависности од броја робе на новчаним примањима у текућем марту. Укључује „Храна“, „Хигијенски производи“, „Производи за децу“, „Гас станице”. Истовремено, према статистикама, водећи производи у различитим категоријама остали су непромењени у односу на претходни месец иу истом периоду марта 2008. Стручњаци примећују да упркос привремено ограниченом расту тражње у појединим категоријама, водећи производи су задржали своју позицију, што указује на низак утицај емоционалних излива на потражњу у целој земљи. Истовремено, раст тражње за одређеним добрима одговара оном пре пандемије“, истичу аутори студије.
Поред хлеба, међу најчешће купованим намирницама у опадајућем редоследу били су кафа, месо, јаја и млеко. Експерти банке су приметили да је првих пет најпопуларнијих производа у марту ове године остало исто као иу првој половини фебруара и годину дана раније.
Потражња за тоалет папиром и бензином
Најпопуларнији производи из категорије “Хигијенски производи” такође се нису променили. Лидер овде у марту био је сапун – чинио је највећи број новчаних примања, где је пронађен. На другом месту су салвете, затим креме, па тек онда – тоалет папир и шампон, преноси Тасс