Srbija

Конкретне пословне прилике на Еxпо-у за предузетнице из Србије

СрбијаРеално/ДУБАИ/16.01.22. – Конкретне пословне прилике да прошире бизнис на тржишту Емирата, од 16. до 22. јануара, имаће предузетнице из Србије, које у саставу привредне делегације учествују на 6. тематској недељи “Глобални циљеви” на светској изложби Експо2020Дубаи.

„Први велики корак начињен је у октобру прошле године када је у Бизнис хабу Србије у Дубаију потписано неколико значајних меморандума о сарадњи са представницима Савета пословних жена Уједињених Арапских Емирата, Савета пословних жена Аџмана и Привредне коморе емирата Ум ал Куваин“, каже Бранислава Симанић, директорка Сектора предузетништва Привредне коморе Србије. Према њеним речима, постављен је оквир за сарадњу, који ће нашим предузетницама омогућити да се брже и лакше умреже са пословним женама Емирата. 

У делегацији из Србије, која на 6. тематској недељи на светској изложби, броји више од 110 привредника, велики је број предузетница из најразличитијих делатности, како из сектора производње, тако  и из сектора услуга. Планирани су Б2Б састанци, као и велики број других активности, а надамо се да ћемо, с обзиром на актуелну епидемиолошку ситуацију која се свакодневно мења, успети да остваримо све планирано, каже Симанић, поручивши да је Привредна комора Србије на располагању за сву неопходну стручну подршку.

Предузетнице које ће у Дубаију учествовати и на Недељи предузетништва, очекују нове контакте са привредницима и инвеститорима, проширење посла на нова тржишта и друго. Винарија “Пусула” у поцерско-ваљевском рејону, произвођач висококвалитетних, самоток вина, има шта да понуди УАЕ тржишту, а своју нишу видимо у специјализованим винотекама, угоститељским објектима и хотелским ланцима, каже власница винарије Дијана Милић. Капацитет производње на годишњем нивоу је од 150.000 до 200.000 литара, из сопствених извора, а на првом месту нам је квалитет. Уз подршку Привредне коморе Србије покушавамо да нађемо партнере на тржишту Емирата, али циљ одласка на Светску изложбу јесте да, за почетак, боље упознамо тржиште и успоставимо контакте, рекла је Дијана Милић.

Јасна Драгојевић, власница бренда „Mimoland“ одлазак на светску изложбу сматра великом приликом да предузетнице покажу идеје, представе своје послове. „Конкретно, имам старт aп који развијам и ова прилика за презентацију на овако престижној изложби, веома много значи“, наводи Јасна Драгојевић. „Упознати конкуренцију, одмерити сопствену снагу и позицију, или пронаћи своје место на тржишту Уједињених Арапских Емирата, за нас јесу праве прилике. Највећа очекивања везујемо за Б2Б састанке и очекујемо остварење конкретне сарадње“, истакла је Драгојевић.

Под слоганом ”Повезивање умова, стварање будућности”, Светска изложба Експо 2020 Дубаи почела је 1. октобра 2021. и траје до 31. марта 2022.  

Back to top button