Društvo

Луксуз привлачи арапске туристе

СрбијаРеално/ДУБАЈИ/10.01.222. – Туристи из Уједињених Арапских Емирата (УАЕ) траже дозу луксуза када бирају дестинацију, у Србији их привлачи Копаоник и друга атрактивна одредишта, а изградња Београда на води и долазак хотелског ланца St. Regis у Београд обогатиће досадашњу понуду и привући више странаца, истакнуто је на конференцији у Бизнис хабу Србије, одржаном у оквиру „Експо 2020 Дубаи“.

„Да би Србија привукла више туриста из УАЕ важно је уврстити и дозу луксуза у понуду, јер туристи са овог поднебља то цене и траже дестинације које нуде такав вид туризма”,  поручује Немо Аћимовић, генерални директор Bab Al Quas Хотела у Абу Дабију који се обратио привредницима из Србије на 5. тематској недељи Светске изложбе.  

Природне лепоте Србије такође привлаче туристе из УАЕ, који воле да посете Копаоник, Београд и друге туристичке дестинације, док Емирати нуде велике могућности за српске компаније у области туризма и транспорта, каже Иван Младеновић, директор Људских ресурса у хотелу Officers Club-a u Abu Dabiju. 

Дубаи је 4. најпосећенија дестинација на свету, у протеклој години овај град посетило је око 8,8 милиона туриста, док је тај број у преткризној 2019. био 16 милиона. Присуство најпознатијих ланаца хотела и компанија у сектору туризма и услуга велика су шанса за српске фирме које могу да понуде своје производе овом престижном и захтевном тржишту, сагласни су и привредници Србије и УАЕ.

Марко Селаковић, директор канцеларије ПКС у Дубаију, истакао је да су добри економски односи између Србије и УАЕ одлична основа за развој сарадње у свим секторима, а посебно у туризму. “Србија има одличан имиџ у УАЕ што знатно олакшава комуникацију у пословању“, рекао је Селаковић и додао да пословни партнери ове земље цене искреност, директност у комуникацији, а најважније је стечено поверење.

Представници више од 30 српских компанија данас су на павиљону Мађарске разговарали са менаџментом мађарске националне компаније National Mobile Payment о паметним решењима у области туризма и мобилности. Представљена су ИТ решења за паркинг системе и пројекат за обједињено плаћање  туристичких  услуга – V4 Smart Platform 2.

Мирко Симовић из компаније Inova Tech која се бави ИТ решењима за паркинг системе, истиче да су размотрили могућности заједничких послова са мађарским партнерима. “Очекујемо сарадњу у области израде обједињених апликација за плаћање које се могу користити у више земаља”, каже Симовић и најављује разговоре на ову тему и са партнерима из Италије и Бахреина.

Лидија Јуришић из туристичке агенције  Alfa Travel SEE из Суботице каже да  је посета Експо-у  изузетна прилика да се упознају са најсавременијим софтверским решењима у области туризма. “Наш циљ је да се умрежимо са српским партнерима у делегацији, као и из целог света. С обзиром на то да смо из Суботице, наша понуда је до сада била фокусирана на једнодневне и дводневне излете и тим-билдинге намењене мађарским и српским туристима. Светска изложба у Дубаију је прилика да проширимо листу наших клијената, а већ смо у контакту са партнерима из Естоније, Бутана и других земаља са свих континената”, каже  Јуришић.

Back to top button